-
Българска компания създаде първата у нас B2B складова платформа за матраци
Пазарът на матраци в България отбелязва устойчив растеж през последните няколко години, като това се дължи на няколко фактора. От една страна, на повишаващия се потребителски интерес към качествен сън и все по-осъзнатата връзка с физическото и психическото здраве на човека, а от друга, глобалният възход на еCommerce сектора и удобствата, които предлага той за търсене, сравняване и доставяне на стоки. Тези фактори потвърждават динамиката и разнообразието на пазара на матраци в България, който продължава да се развива и адаптира в отговор на променящите се потребителски предпочитания и технологични нововъведения. Като естествен ход на пазарната адаптация е създаването на първата B2B складовата платформа, наречена ILVIDIHA.BG. Платформата е собственост на българската компания „Илвидиха“ ЕООД, която има повече от 20 години опит в търговията и логистиката на матраци. „Илвидиха“ променя правилата на играта за търговците на дребно, хотелиери и други институционални купувачи, които търсят качество, разнообразие и стойност при решенията си за покупка„, отбеляза Христо Чаков, управител на „Илвидиха“ ЕООД. Той подчертава, че „Илвидиха“ не е просто платформа, а цялостна екосистема без аналог, която има за цел да подкрепя и подобрява търговията с матраци в страната. Какво представлява „Илвидиха“? Това е иновативна платформа, създадена за B2B сектора и специализирана в предлагането на матраци […]
User Feedback
Няма отзиви за показване.